REKLAMACE

Informace pro spotřebitele pro účely reklamace

Není námi dodané zboží v pořádku? To nás velmi mrzí, nicméně vadné zboží je možno reklamovat.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Uplatněne svou reklamaci, a to nejlépe písemně. Za tímto účelem nás můžete kontaktovat na adrese:

EQUI Horečky s.r.o.

Horečky č. ev. 367

744 01 Frenštát pod Radhoštěm

nebo využijte moderní technologií a zašlete nám reklamační mail na adresu info@equi-horecky.cz, datovou zprávu do schránky zm23wn6 nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 737 484 708. S reklamací Vám rádi pomůžeme. Ve všech případech Vám potvrdíme reklamaci a její obsah písemně, a to nejlépe zpět na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

CO POTŘEBUJI K REKLAMACI?

Do reklamace potřebujeme uvést několik nezbytných údajů. Vyjma svých nacionálů (jméno, příjmení, bydliště) uveďte zejména číslo objednávky nebo faktury zakoupeného zboží, tak ať Vás rychleji dohledáme. Neznáteli číslo, pak alespoň přibližnou dobu zakoupení zboží. Nebojte se, máme evidenci každého prodaného kusu, a tak rychle dohledáme konkrétní objednávku. Dále pak identifikujte, které zboží reklamujete. Nejdůležitější částí reklamace je správní popsání vady. Nezapomeňte, že dobrý popis, případně foto, nám rychleji pomohou pochopit Vámi uplatňovanou vadu, jakož i navrhnout řešení reklamace. Závěrem uveďte, jaký způsob vyřízení reklamace navrhujete, kdy je třeba zvolit jeden ze zákoných nároků (např. dodání bezvadné věci). Nebude-li reklamace obsahovat některou z náležitostí, pak Vás obratem kontaktujeme pro doplnění potřebných údajů.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Dle zákona máme na vyřízení reklamace 30 dnům nicméně v drtivé většině případů již do druhého dne voláme a píšeme. I tak se může stát, že Vaše reklamace vyžaduje odborné posouzení nebo posouzení výrobcem, tedy zákonná lhůta může být zcela využita. O průběhu delší reklamace se Vás však budeme snažit průběžně informovat.

CO NENÍ K REKLAMACI

Reklamace má své limity. Na reklamaci určitě nejsou případy běžného opotřebení zboží, vady v důsledku nevhodnéhé užívání, špatně zvolená velikost při nákupu. U posledně jmenovaného, tedy špatné velikosti, se nám však ozvěte. Pokud to jen bude možné, pak zboží vyměníme za správnou velikost.

NENÍ TADY ODPOVĚĎ NA VAŠI OTÁZKU? NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT!

Odeslat článek známému   Vytisknout